HTML

Utolsó kommentek

Twitter

Szajré - 2011. február 11.

2011.02.13. 08:18 Kollektor

A soroksári játéknagyker tavaly év végén nyitotta meg kapuit, pontosabban a gyengélkedő Electroworld eladóterének egy szép nagy részét kerítették el a játékáruház számára. Egy héttel ezelőtt nem tudtak hitelkártyát elfogadni - most visszamentem, hogy megvegyem az első alkalommal kinézett Transformert, most már a kártyával való fizetés is lehetséges volt.

Ha már ott voltam, vettem pár Lego Gyűjthető Figurát is, egyet-egyet a három szériából. Magammal vittem az internetről letöltött vonalkód-segítséget és pötty-guide-ot, amelyekkel be lehet azonosítani melyik figura van a zacskókban - sajnos ezek csak az egyik figura esetében voltak segítségemre, lásd alább.

A Transformers Generations figurákat tavaly kezdték kiadni, a nagyszerű Transformers - War for Cybertron videojátékhoz kapcsolt merchandise-ként. A széria figurái személy szerint nekem nagyon bejönnek, tetszetősebbek az utóbbi évek legtöbb Transformers-sorozatának darabjainál. Drift kialakítása különösen jól sikerült, a szamuráj- és az óriásrobotos motívumok kiváló ötvözete. Már-már Shinanju-szintű! Na jó, ez talán túlzás. :)

Egy robot-, egy karatéka- és egy múmia-figurát szerettem volna kivadászni a zsákbamacska-módra lezárt, saját tartalmukat eltitkoló gyűjthető minifigurás legotasakok közül. Az első és második széria figuráit a vonalkódjuk, a harmadik figuráit a hátoldaluk alján (alig) látható dombornyomott pöttyök alapján lehet beazonosítani. Amint az utolsó képből megállapítható, küldetésem csak részben járt sikerrel: robot helyett egy cheerleadert, múmia helyett pedig egy űrlényt válogattam magamnak. Annyi baj legyen, a karatékát megtaláltam!

Szólj hozzá!

Címkék: lego transformers lego gyűjthető minifigurák transformers drift

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekraktar.blog.hu/api/trackback/id/tr812656900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása